0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 1 بهمن 1398 در ساعت 2 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت توزین توان سنجش که محصولات خود را با نام تجاری محک به بازارهای داخلی عرضه میکند، سالهاست به عنوان یک برند معتبر و قابل اعتماد در بازار های داخلی شناخته شده است. این شرکت صنعتی با دو دهه فعالیت در صنعت توزین دیجیتال، توانسته محصولات متنوعی را در قالب های کالباس بر، ترازو و باسکول تولید نماید، در این مقاله قصد داریم به معرفی لوازم جانبی باسکول محک بپردازیم. از جمله تجهیزاتی که برای ساده تر کردن کار با باسکول های محک توسط شرکت سازنده در نظر گرفته شده است و به صورت جداگانه و انتخابی به فروش می رسد، می توان می توان به دفترچه راهنما، کابل و سی دی اتصال به کامپیوتر را نام برد که تهیه آنها در بالا بردن طول عمر دستگاه و استفاده های بهینه از آن منجر می شود. امروزه باسکول های محک سهم بالایی از فروش را در بازارهای داخلی از آن خود کرده اند، باسکول های محک به علت استفاده از بهترین قطعات داخلی و خارجی، کیفیت بالای ساخت و بدنه محکم فلزی به خودی خود طول عمر بالایی دارند، اما از الزامات کار با هر وسیله الکترونیک می توان به شناخت دقیق، مراقبت و نحوه صحیح کار با آن اشاره کرد. برای رفع تمام موانع کار با باسکول های محک می توان از دفترچه راهنمایی که توسط شرکت باسکول محک برای این محصول در نظر گرفته شده، استفاده کرد، این دفترچه راهنما از نوع انتخابی و با توجه به درخواست مشتری ارسال می شود. یکی از مهمترین نیاز های کار با باسکول های محک در بازه های زمانی طولانی دسترسی سریع به لوازم جانبی باسکول محک در بازار است که این نیاز به خوبی توسط نمایندگی های معتبر این شرکت و خدمات گسترده پس از فروش آن پاسخ داده شده است.

آپشن های باسکول محک

باسکول های محک دارای ویژِگی های بسیاری از جمله کیفیت بالای بدنه، دوام، دقت بالای توزین و طراحی مناسب صنعتی هستند، که سبب انتخاب آنها در بین صدها برند داخلی و خارجی شده است. ویژگی هایی چون چرخ، سینی توزین و چاپگر جانبی از جمله آپشن های باسکول محک است، که به صورت انتخابی و بر حسب نیاز می توان آنها را سفارش، و خریداری نمود.انتقال و جابجایی باسکول های محک به علت طراحی ثابت صنعتی به سختی انجام می شود، به همین علت است که شرکت باسکول محک با طراحی چرخ های با کیفیت صنعتی در قالب های متصل به بدنه معمولی، چرخ پاترولی و گاری چرخ دار سعی در رفع این مشکل داشته است. این چرخ ها جزء لوازم جانبی باسکول محک محسوب می شوند و در صورت لزوم توسط صاحبان مشاغل سفارش داده می شوند. لازم به ذکر است که قیمت چرخ های متصل به بدنه از گاری چرخ دار بسیار پایین تر است. باسکول صنعتی محک فاقد پرینتر داخلی است ولی به راحتی می توان با استفاده از پورت های که در بدنه باسکول قرار گرفته است، به چاپگرهای جانبی متصل نمود و چاپ رسید مشتری را هم به حوزه عملیاتی این باسکول ها افزود، این چاپگر ساخت شرکت محک است، و به راحتی به دستگاه متصل می شود. خرید لوازم جانبی باسکول محک را می توان به سادگی از طریق فروشگاه محک گستر به عنوان نمایندگی باسکول محک انجام داد.

انواع باسکول محک

شرکت صنایع محک  با سالها تجربه در صنعت توزین توانسته به یکی از معتبر ترین برندهای داخلی تبدیل شود، باسکول های این گروه صنعتی در قالب های ثابت، متحرک و دیواری در توان های متنوع توزین و طراحی های متفاوت صنعتی عرضه می شوند. انواع باسکول محک را با توجه به توان توزین می توان در گروه های باسکول محک 200 کیلویی، باسکول محک 300 کیلویی، باسکول محک 500 کیلویی، باسکول محک 1000 کیلویی، باسکول محک 1200 کیلویی و باسکول محک 1500 کیلویی  قرار دارد که حساسیت اندازه گیری در هرکدام از آنها از 10 گرم آغاز و تا 100 گرم ادامه پیدا می کند.

نمایندگی باسکول

صنایع باسکول سازی محک در سطح شهر نمایندگی های بسیاری دارند، که ضامن تعهدات شرکتی در قبال این محصولات می باشند و از بین آنها می توان به نمایندگی محک گستر اشاره کرد که با نازل ترین قیمت باسکول محک را به همراه اقلام اضافی و لوازم جانبی باسکول محک در اختیار مخاطبان این محصول می گذارد، بنابراین با خرید باسکول محک از نمایندگی های معتبر در سطح کشور، از ویژگی های نظیر مقایسه کالا، مشاوره، قیمت مناسب، گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله بهره مند می شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()