0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 3 اسفند 1398 در ساعت 56 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع ترازوی محک ساخت شرکت توزین توان سنجش یا محک است که از سال 1377 فعالیت خود را در طراحی و تولید ترازوهای دیجیتال و فروشگاهی آغاز کرده است. این شرکت در مدت بیش از بیست سال، توانسته جای خود را در بین خریدارانی که به دنبال خرید ترازوی ارزان با کیفیت و دوام و دقت بالا هستند، باز کند. ازینروست که می توانیم استفاده از انواع ترازوی محک را در هر فروشگاهی، چه در شهرها و چه در روستاهای دور و نزدیک کشور، مشاهده کنیم. ترازوی محک در دو دسته کلی فروشگاهی و صنعتی تولید می شود و ترازوی محک 35 کیلویی یکی از تولیدات این شرکت است که در گروه ترازوهای فروشگاهی قرار می گیرد. تنوع، کیفیت، کارایی و دقت از جمله معیارهایی است که به سبب آنها ترازوی محک توانسته است در به دست آوردن بازار، گوی سبقت را از رقیبانش برباید.

انواع ترازوی 35 کیلویی محک

ترازوی محک 35 کیلویی از دسته ترازوهای فروشگاهی محک است که می توان آن را در دو گروه علمک دار و بدون علمک قرار داد، سپس هر کدام از آنها را در گروه بندی های مختلف دیگری مثل ساده، پرینتر دار، بدون پرینتر، و بارکد زن دسته بندی کرد. از نظر رنگ نیز ترازوهای محک دارای تنوع هستند و رنگ های متفاوت سفید، مشکی، زرد، و قرمز گزینه های انتخابی بیشتری به خریداران می دهد.

ویژگی های ترازوهای محک

انواع ترازوهای محک دارای ویژگی های بسیاری هستند که در جمع بندی کلی می توان به این موارد اشاره کرد. ابتدا باید از دقت ترازوی محک نام برد که حدود 2 گرم در مقیاس 35 کیلوگرم است که دقتی بسیار خوب و قابل ملاحظه است و نظر آن در میان ترازوهای داخلی و حتی خارجی دیده نمی شود. دوم اینکه جنس بدنه و سینی ترازوی محک از پلاستیک فشرده و بادوام ABS و یا از استیل است که دوام آن را تضمین می کند. سومین ویژگی ترازوی محک نمایشگر LED دقیق و شفاف آن است. و ویژگی دیگر اینکه به دلیل نصب پورت های مختلف بر روی ترازوی محک این ترازوها قابلیت اتصال به پرینتر جانبی، کامپیوتر، صندوق پول، دستگاه کارت خوان و بارکدخوان و امکان شبکه شدن با دیگر ترازوهای فروشگاهی وجود دارد. توانایی شمارش قطعه، توانایی انبارداری، پارسنگ، و امکان سرویس دهی همزمان به چند مشتری را می توان از دیگر مواردی دانست که در انواع ترازوی 35 کیلویی محک بسته به مدلش وجود دارد. البته حافظۀ داخلی ترازوی محک هم کمک می کند تا برای راحتی کار بتوان نام و قیمت کالاها را در آن ذخیره کرد.

مزایای استفاده از ترازوی 35 کیلویی محک

نخستین برتری ترازوی محک نسبت به بسیاری ترازوهای دیگر دقت بالای ترازو است که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. برتری دوم قیمت ترازوی محک است که به نسبت محصولات مشابه خارجی بسیار پائین تر و مناسب تر است، و سومین برتری ترازو محک خدمات گسترده ای است که شرکت تولیدی محک به خریداران محترم ارائه می کند. از جمله گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش. پس چنانچه قصد راه اندازی یا فعالیت در فروشگاه، سوپرمارکت، سوپرمیوه، فروشگاه مواد پروتئینی، رستوران، و بسیاری خدمات دیگر را دارید، ترازوی محک 35 کیلویی انتخاب بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

سایت محک گستر با داشتن نمایندگی ترازوی محک افتخار دارد تا انواع ترازوی محک را با قیمت مناسب به خریداران محترمی که به دنبال خرید ترازوی ارزان هستند ارائه کند. خرید اینترنتی ترازوی محک علاوه بر بی نیاز ساختن خریداران محترم از جست و جو در بازارهای شلوغ شهری، باعث می شود تا خریدار با دریافت ترازوی محک در محل کار خود از طرف نمایندگی ترازوی محک ، از سایر سرویس های این فروشگاه اینترنتی و همچنین گارانتی شرکت محک نیز استفاده کند. آنچه باید مورد توجه خریداران محترم ترازوهای دیجیتال قرار بگیرد، بازار متنوع و گسترده انواع ترازوی محک است. خرید اینترنتی ترازوی محک این امکان را به مشتریان محترم می دهد تا با مشاوره با کارشناسان سایت محک گستر ، علاوه بر خرید ترازوی ارزان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت ترازوی محک در این فروشگاه اینترنتی مناسب بودجه خریداران محترم در نظر گرفته شده است و خرید ترازوی محک نیازهای فروشگاهی صاحبان فروشگاه ها و سوپرمارکت ها را برآورده خواهد کرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()