0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 25 تير 1398 در ساعت 23 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازو وسیله‌ای برای اندازه گیری جرم اجسام است که در گذشته در دو نوع عقربه‌ای و کفی مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ اما امروزه با نفوذ تکنولوژی در صنعت توزین شاهد ساخت ترازوهایی در قالب دیجیتال هستیم که کار توزین را با دقت بالا و در کمترین زمان انجام می‌دهند.

انواع ترازوی محک

شرکت توزین توان سنجش از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه ساخت ترازو دیجیتالی در قالب‌های ترازوی خانگی، ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی آغاز کرد و توانست با ورودی قدرتمند به عرصه ساخت و تولید انواع ترازوی دیجیتالی و فروشگاهی در طیف وسیعی از تنوع و زیبایی، سهم بسزایی در بازار فروش انواع ترازوی دیجیتال و فروشگاهی داشته باشد. به طوری که در سراسر کشور محصولات محک را به عنوان باکیفیت‌ترین ترازوی فروشگاهی می‌شناسند. توزین توان سنجش 25 مدل از انواع ترازوی محک را تولید کرده است و همچنان درصدد است تا به تعداد محصولات خود بیفزاید و در عین حال از توانمندی های جدید و به روز نیز در طراحی و ساخت آنها بهره ببرد. دقت اندازه گیری در ترازوی محک در اغلب مدل ها برابر 2 گرم است که سبب شده عملیات توزین با دقت بسیار بالایی در این ترازوها انجام شود. از این منظر می توان ترازوی فروشگاهی محک را مثالی از دقیق ترین نمونه های ترازو فروشگاهی دانست. 

ویژگی های ترازوی محک

دقت 2 گرمی سنجش و اندازه گیری در انواع ترازو فروشگاهی محک، طراحی صنعتی زیبا و شکیل این ترازوها در قالب‌های متفاوت توجه متقاضیان زیادی را به خود معطوف کرده است. علاوه بر موارد یاد شده می‌توان به تنوع اندازه گیری در این ترازوها نیز اشاره کرد؛ که از 5 کیلوگرم آغاز و تا 70 کیلوگرم گنجایش دارد. که البته هر کدام فاکتورهای مشخص خود را دارند. از جدیدترین تولیدات شرکت توزین توان گستر می‌توان به ترازوی 70 کیلویی مدل 14000Plus و ترازوی 35 و 50 کیلویی  15000plus اشاره کرد که علاوه بر پوشش دادن قابلیت‌های مدل‌های پیشین، آنها را ارتقا هم داده است. مانند قابلیت انبارگردانی، ظرفیت بالای حافظه‌های داخلی و خارجی، چاپ بارکد و مشخصه‌های دیگر این ترازوها را از دیگر مدل‌ها متمایز کرده است.

ترازو دیجیتالی فروشگاهی محک

ترازو فروشگاهی محک در طیف گسترده‌ای از توان‌های اندازه گیری تولید شده‌اند که هر کدام برتری‌هایی نسبت به مدل قبلی خود دارند. اما از مشخصه‌های مشترکشان می‌توان به حافظه داخلی برای ذخیره کالا، دقت سنجش 2 گرمی در آنها و همین طور گارانتی 2 ساله به همراه خدمات پس از فروش 10 ساله و کالیبراسیون دستی اشاره کرد. علاوه بر موارد یاد شده امکان اتصال ترازو دیجیتالی فروشگاهی محک به نمایشگر و چاپگر در تمامی مدل‌های فروشگاهی وجود دارد. از مهمترین خصیصه‌های ترازو دیجیتالی محک قیمت عادلانه آن نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی است. تقریبا بسته به شرایط خریدار، اعم از مالی و یا کاری در این مجموعه تولیدی می تواند ترازوی خاص خود را پیدا کند.

گارانتی ترازو فروشگاهی محک

ترازوی دیجیتالی محک تحت ضمانت دو ساله شرکت توزین توان سنجش به دست مشتریان عزیز می‌رسد و در تمام طول مدت گارانتی تمام خدماتی که مشتریان از شرکت دریافت می‌کنند کاملا رایگان است. علاوه بر موارد ذکر شده از امتیازاتی که ترازوی فروشگاهی محک نسبت به دیگر انواع خود دارد می‌توان به کیفیت بالای ساخت و بسته بندی، دقت بالا، طراحی صنعتی جذاب و طول عمر بسیار بالای این ترازوی دیجیتالی اشاره کرد. خریداران عزیز در هر نقطه جغرافیایی که قرار دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی mahakgostar.com به عنوان نمایندگی ترازو محک نسبت به خرید ترازوی محک اقدام نمایند و از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات استفاده نمایند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()