0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 26 تير 1398 در ساعت 44 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

باسکول محک از شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین باسکول‌های موجود در بازار داخلی است که طی مدت دو دهه توانسته بخش بزرگی از بازار باسکول دیجیتال کشور را از آن خود کند. دقت و دوام و استحکام در کنار قیمت بسیار اقتصادی در تمام این سال‌ها توانسته معیارهای برجسته باسکول دیجیتال محک نزد متقاضیان به شمار آید. اکنون با گذشت بیش از 20 سال از فعالیت شرکت توزین توان سنجش، باسکول محک نه فقط نامی شناخته شده، که نامی معتبر و مطمئن در حوزه باسکول و توزین‌های سنگین محسوب می‌شود. در یادداشت پیش رو بنا داریم شما را به طور اجمالی با بعضی از مدل‌های باسکول‌ محک و برخی از قابلیت‌های آنها آشنا کنیم.

انواع باسکول محک

شمار انواع باسکول محک به 17 مدل متنوع می‌رسد که از دل 5 مدل ثابت و اصلی بیرون می‌آید. این 5 مدل ثابت باسکول 200 کیلویی محک، باسکول 300 کیلویی محک، باسکول 500 کیلویی محک، باسکول 1000 کیلویی محک و باسکول 1500 کیلویی یا 1.5 تن محک است. هر یک از این مدل‌ها به سه نمونه ثابت، متحرک و دیواری نیز تقسیم می‌شود. اینجا توضیح مطلبی ضروری می‌نماید. باید خاطر نشان کرد که اصطلاح "باسکول متحرک" بین باسکول‌ها به نوع نمایشگر آنها و متحرک بودن یا ثابت بودن آنها اشاره دارد؛ نه به چرخ‌دار بودن یا بدون چرخ بودنشان. بنابراین، "باسکول ثابت" به باسکولی گفته می‌شود که نمایشگر آن امکان حرکت ندارد و به بدنه باسکول چسبیده است. در طرف دیگر "باسکول متحرک" باسکولی است که نمایشگرش عموما روی سه پایه تعبیه می‌شود و به واسطه کابل به ترازو متصل می‌شود و امکان جابجایی دارد.

علاوه بر اینها دو باسکول غلطکی محک با ظرفیت‌های 300 کیلوگرم و 500 کیلوگرم را نیز باید به این مدل‌ها افزود. شاید یکی از رازهای ماندگاری و موفقیت و اطمینان خریداران به باسکول محک در همین تنوع تولیدات و نسخه‌های گوناگون داشتن از یک مدل باشد. این در حالی است که باسکول محک همواره از به روزترین قابلیت‌ها و ابزارهای توزین برای کارآمدتر کردن محصولاتش و منطبق کردن آنها با نیازهای روز، تلاش کرده است. در عین حال، همواره قیمت باسکول دیجیتال محک در حدود مطلوب و مساعدی دور زده است. آنچنان که همواره خریداران خود را داشته باشد.

انواع باسکول دیجیتال محک به قدری از نظر قابلیت و عملکرد و توانایی‌های اندازه گیری به یکدیگر نزدیک‌‌اند که نمی‌توان یکی از مدل‌ها را به سبب ویژگی‌ها بر دیگری ترجیح داد. تنها دلیل ترجیح دادن یکی از مدل‌های  باسکول محک بر دیگری، ظرفیت توزین خواهد بود. تقریبا تمامی باسکول‌های محک از قابلیت اتصال به شبکه وای فای بهره‌مند هستند که یکی از بهترین قابلیت‌های باسکول دیجیتالی محک است. این قابلیت دست کاربر را برای انتقال اطلاعات به شکل‌های گوناگون و ارتباط با دستگاه‌های هوشمندی همچون لپ‌تاپ یا گوشی همراه باز می‌گذارد.

اگر بخواهیم قابلیت‌هایی را که اغلب بر روی انواع باسکول محک تعبیه می‌شوند به صورت موردی یادآور شویم، چنین خواهد بود: نمایشگر LED، آن هم با امکان درج شدن قیمت تا به مصارف فروشگاهی برسد. امکان اتصال به چاپگر و میسر شدن چاپ فاکتور فروش. داشتن قابلیت اتصال به کامپیوتر که می‌تواند امکانات فراوانی را پیش روی کاربران قرار دهد؛ دارا بودن باطری قابل شارژ داخلی تا در مواقع نبود برق شهری، امکان استفاده از باسکول فراهم باشد. قابلیت پارسنگ برای اندازه گیری وزن خالص. بهره بردن از حافظه داخلی برای ثبت قیمت اقلام؛ که اگرچه اندک است و جای بیشتر شدن دارد، اما بودنش بهتر از نبود آن است! توانایی شمارش، امکان نگهداری اطلاعات تاریخ و ساعت، حتی در مواقع خاموشی دستگاه، آلارم هشداره دهنده وزن اضافه و غیر مجاز، ویژگی صفرکننده خودکار و در برخی مدل‌ها امکان توزین چند مرحله‌ای، که امکان اندازه گیری وزن، حتی بیش از ظرفیت باسکول را نیز فراهم می‌کند.

برخورداری از بدنه و سینی مستحکم و مقاوم، دقت بسیار بالا در توزین، سرعت فوق‌العاده در توزین و همچنین گارانتی بلند مدت برای محصولات در نمایندگی‌های مجاز محک را نیز باید از دیگر موارد قابل ذکر برشمرد که می‌تواند در جلب نظر خریدار تاثیر بسزایی داشته باشد. اطمینان شرکت توزین توان سنجش از عملکرد باسکول دیجیتالی محک به آن اندازه زیاد است، که گارانتی 2 ساله آن نشان از کیفیتی یقینی و همیشگی دارد. فراموش نشود که باسکول دیجیتال محک امکان سفارشی‌سازی را نیز برای خریداران فراهم کرده است و فروشگاه محک‌گستر ابزار این سفارشی سازی را نیز در اختیار خریداران قرار داده است. خریدار می‌تواند مواردی از جمله سینی استیل، چرخ باسکول، یا گاری چرخ‌دار باسکول، کابل و سی دی اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی مخصوص شرکت محک را نیز در کنار خرید باسکول محک سفارش دهد.

انواع باسکول صنعتی محک و باسکول فروشگاهی محک همواره جزو پرفروش‌های باسکول محک بوده است که به دلیل مناسب بودن قیمت باسکول و کارایی بسیار بالای آن همواره مورد توجه و استقبال زیاد صاحبان صنعت و فروشگاه‌داران بوده است. گروه خلاق و بزرگ مهندسی محک با نظارت دقیق بر مراحل طراحی تا تولید محصولات همواره در تلاش بوده تا با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، محصولی منطبق با استانداردهای روز جهان را به مشتری ارائه دهد. سیاست محک در قیمت گذاری محصولات خود کاهش هزینه‌های تولید از طریق بهینه‌سازی فرایندهای تولیدی می‌باشد. منافع مالی مشتریان مورد توجه محک بوده و این شرکت همواره با قیمت گذاری مناسب خود سعی در استمرار همکاری خود با مشتریان گرامی را دارد. خریداران محصولات محک با خرید هر یک از محصولات این شرکت از مزایای ویژه‌ای همچون قیمت بسیار مناسب محصولات، کیفیت عالی و همچین نمایندگی و خدمات پس از فروش فعال بهره‌مند می‌شوند. فروشگاه اینترنتی محک‌گستر به عنوان نمایندگی باسکول محک آماده است تا متقاضیان سرتاسر ایران را با خرید باسکول محک به بهترین و نازل‌ترین قیمت در قیاس با دیگر فروشگاه ها، از یکی از بهترین باسکول‌های دیجیتال تولید داخل بهره‌مند کند. اطمینان داشته باشید که قیمت باسکول محک در محک گستر یگانه و بی نظیر است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
6 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()