0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 12 شهریور 1398 در ساعت 21 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کالباس بر محک از تولیدات شرکت توزین توان سنجش می باشد که در دو مدل طراحی و ساخته شده است. کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک مدل MS275A180S انواع کالباس بر محک را شامل می شود. Meat Slicer Machine نام انگلیسی دستگاه کالباس بر یا اسلایسر می باشد. کالباس بر را کاتر سوسیس و کالباس نیز می خوانند. کالباس بر دستگاهی است که جهت برش دادن و حلقه حلقه کردن مواد خوراکی همچون کالباس، سوسیس، پنیر پیتزا، گوشت و نظایر آن مورد استفاده قرار می گیرد.

کالباس بر محک

شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک یکی از تخصصی ترین شرکت های شناخته شده ایرانی به شمار می آید. عمده فعالیت شرکت محک در زمینه طراحی و ساخت ترازو و باسکول بوده و کالباس بر محک از تولیدات دیگر این شرکت ایرانی معتبر می باشد. کالباس بر محک نیز همانند دیگر تولیدات شرکت محک از کیفیت و کارایی بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است.

انواع کالباس بر محک

انواع کالباس بر محک دو مدل کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک مدل MS275A180S را شامل می شود. این دو مدل کالباس بر محک از نظر ساختار ظاهری دارای شباهت های بسیاری می باشند. تمام بدنه کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک مدل MS275A180S هر دو از آلومینیوم آنودایز شده تولید شده که در برابر عواملی همچون پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی از استحکام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار است. اندازه تیغه در هر دو مدل از کالباس بر محک نیز یکسان و به اندازه 27.5 سانتیمتر می باشد. 24 سانتیمتر حداکثر قطر برش در کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک مدل MS275A180S است. ضخامت برش در دو مدل کالباس بر محک قابل تنظیم بوده و از حداقل 1 میلیمتر تا حداکثر 1 سانتیمتر تعیین شده است.

نوع عملکرد کالباس بر محک مدل MS275A180 و کالباس بر محک مدل MS275A180S نیز به یک صورت بوده و به روش دستی انجام می پذیرد. تفاوت عمده و بارز این دو مدل از کالباس بر محک در این است که کالباس بر محک مدل MS275A180S ترازودار است. بدیهی است که این ترازو جهت توزین مواد برش داده شده برای کالباس بر محک ترازو دار تعبیه شده است. محل قرارگیری ترازو در کالباس بر محک ترازودار دقیقاً پشت کابین و زیر تیغه کالباس بر است. کالباس، ژامبون، سوسیس و... به محض برش داده شدن توسط کالباس بر محک ترازودار بر روی ترازوی قرار گرفته و وزن آن محاسبه می شود. 3 کیلوگرم میزان ظرفیت ترازو در کالباس بر محک ترازو دار است. میزان دقت در اندازه گیری تعیین شده برای ترازوی کالباس بر محک ترازو دار نیز معادل 5 گرم می باشد. این ویژگی منحصر به فرد و امتیاز برجسته در کالباس بر محک ترازو دار در فروشگاه های مواد پروتئینی و سوپرمارکت ها بسیار کاربردی و مفید واقع می شود.

نمایندگی کالباس بر محک

فروشگاه اینترنتی محک گستر به عنوان نمایندگی کالباس بر محک فعالیت دارد. فروش، گارانتی و خدمات پس از فروش، فعالیت های نمایندگی کالباس بر محک را شامل می شود. باید گفت محک گستر نمایندگی فروش کالباس بر محک و همچنین نمایندگی خدمات پس از فروش کالباس بر محک می باشد و مشتریان عزیز می توانند با خیالی آسوده به خرید کالباس بر محک بپردازند.

سایت کالباس بر محک

هر گونه خدمات قبل از خرید نظیر مشاوره و خرید کالباس بر از نمایندگی فروش کالباس بر محک به آسانترین و سریع ترین روش ممکن، از طریق سایت کالباس بر محک در فروشگاه آنلاین محک گستر امکان می پذیرد. همچنین خدماتی از قبیل راهنمایی استفاده، گارانتی و خدمات پس از فروش قابل ارائه در نمایندگی کالباس بر محک از طریق فروشگاه محک گستر صورت می پذیرد.

قیمت کالباس بر محک

اطلاع از قیمت روز کالباس بر محک با تماس با نمایندگی کالباس بر محک به سه روش تماس تلفنی، مراجعه حضوری و همچنین به روش آنلاین و از طریق فروشگاه محک گستر در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد. یقینا نوسان قیمت ها در بازار داخلی ایجاب میکند که قیمت پیش از خرید استعلام شود.

خرید کالباس بر محک

خرید کالباس بر محک از نمایندگی فروش کالباس بر محک به سه طریق قابل انجام است. از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی فروش کالباس بر محک از طریق تماس تلفنی و از طریق سایت کالباس بر محک که همان فروشگاه محک گستر است. روش های سریع و بسیار آسانی که به پشتوانه یک دهه فروش محصولات محک میسر شده است و اعتماد خریداران و مشتریان از سرتاسر ایران به این فروشگاه، سبب سهولت خرید و فروش محصولات محک به عنوان شرکتی طراز اول در ایران شده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()