0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 1 بهمن 1398 در ساعت 59 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

ترازوی محک یکی از مشهورترین تولیدات عرصه توزین در بازار داخلی به شمار می رود. یکی از مزیت های گروه تولیدی توزین توان سنجش، وجود قطعات یدکی ترازوی محک است که سبب افزایش طول استفاده از هر دستگاه ترازوی محک، نزد خریداران شده است. قطعات جانبی ترازوی محک با کیفیت مطلوبی تولید می شوند. همین امر موجب محبوبیت این ترازو و رونق داشتن بازار خرید و فروش آن شده است. نکته‌ بسیار مهم این است که هر ترازویی حتی با بالاترین کیفیت هم نیازمند خرید و یا تعمیر لوازم جانبی است. قطعات جانبی ترازوی محک نیز از این قضیه مستثنی نیستند. هر کاربری ممکن است نیاز به خرید قطعات یدکی ترازوی محک داشته باشد. چراکه گاهی به دلیل ناآگاهی ممکن است از ترازو استفاده درست صورت نگیرد، یا اینکه به طور مثال باتری ترازوی محک دچار مشکل شود و از کار بیفتد و یا به هر دلیل دیگری مشکلی در سایر قطعات ترازوی محک ایجاد شود که کاربر را مجبور به تعمیر قطعات و یا خرید لوازم جانبی ترازوی محک کند.

لوازم جانبی ترازوی محک در انجام کار ترازو نقش بسیار مهمی دارند و نیاز کاربر به آنها را نمی توان نادیده گرفت. نیاز به خرید قطعات ترازوی محک صرفا به دنبال خرابی و تعمیر به وجود نمی آید. به طور مثال در نظر داشته باشید که یک کاربر دارای ترازویی است که به پرینتر محک مجهز است، بنابراین برای چاپ قطعا نیازمند خرید رول خواهد بود. یا اینکه ممکن است در برخی مشاغل نیاز باشد که سینی های بزرگ یا لبه دار مورد استفاده قرار گیرند، که اینها همه جزو قطعات جانبی ترازوی محک هستند که کاربر موظف است برای انجام کار خود تهیه کند. یکی از مهم ترین قطعات ترازوی محک، باتری ترازوی محک است که تنها در یک نوع 5 آمپری تولید شده و در تمام ترازوهای تولید شرکت محک از همین نوع استفاده می شود و هر ترازویی که از این شرکت نیازمند خرید لوازم یدکی ترازوی محک باشد می تواند این باتری را بخرد و از آن استفاده نماید تا بتواند در صورت قطعی برق چیزی حدود 5 الی 6 ساعت از ترازو محک استفاده کند.

باتری ترازوی محک از نوع خارجی ست و به طور معمول ساخت کشور چین، کره یا تایوان است. اگر قصد دارید لوازم جانبی ترازوی محک را تهیه کنید و نیاز به خرید باتری ترازوی محک داشته باشید، می باید دقت کافی را به کار گیرید تا حتما باتری اصل را دریافت نمایید و با خرید باتری تقلبی بار دیگر خود را درگیر چالش های خرید لوازم جانبی ترازوی محک نکنید. برای این کار توصیه می شود به نمایندگی ترازوی محک مراجعه نمایید و هر جزئی از قطعات جانبی ترازوی محک را که نیاز دارید با خیالی آسوده تهیه فرمایید. حداکثر عمر باتری ترازو محک را 2 سال مشخص کرده اند که البته با رعایت نکات ویژه نگهداری باتری قطعا می توان آن را افزایش داد. نه تنها باتری بلکه کلیه لوازم جانبی ترازوی محک را می توان با رعات نکات لازم از تعمیر و یا تعویض به دور کرد و یا اینکه مدت استفاده از آن را افزایش داد. با توجه به قیمت ترازوی محک، تعویض ترازو و یا خرید دوباره آن پس از خرابی کار به صرفه ای نخواهد بود. بنابراین نقش لوازم جانبی ترازو محک بسیار پررنگ تر می شود؛ چرا که با خرابی هر قطعه و تعمیر و یا خرید قطعات ترازو محک می شود آن را به حالت اول بازگرداند و دوباره به بهترین شکل مورد استفاده قرار داد.

اولین چیزی که هنگام خرید ترازوی محک نظر شما را جلب می کند، قاب ترازو محک است. به طور کلی می توان گفت در بین قطعات جانبی ترازوی محک قاب یکی از اصلی ترین ها محسوب می شود که طراحی آن را باید از مهم ترین قسمت های تولید ترازو دانست. چراکه نظرگیرترین بخش ترازو، قاب ترازوست. جنس این قاب از پلاستیک فشرده است. قاب علاوه بر زیبایی بخشیدن به ظاهر ترازو، وظایف دیگری چون محافظت از ترازو در مقابل ضربه و فشار را نیز به عهده دارد. قطعات جانبی ترازوی محک با وجود برخورداری از کیفیت بالا باز هم ممکن است دچار آسیب شوند. درخصوص قاب ترازوی محک نیز این گفته صدق می کند. آسیب هایی مثل حرارت و یا رطوبت بیش از اندازه، سقوط و یا ضربه خوردن از عواملی هستند که ممکن است به قاب آسیب بزنند و نیاز کاربر را به خرید قطعات ترازوی محک شکل دهند. بنابراین با پیش آمدن هریک از این مشکلات می توانید با مراجعه به نمایندگی ترازوی محک برای خرید قطعات ترازو محک اقدام کنید و با بهترین قیمت قاب ترازو محک را تهیه فرمایید.

یکی دیگر از قطعات ترازو محک کاور ترازو است که سطح نمایشگر و کیبورد ترازو محک را به صورت کامل پوشش می دهد. جنس کاور ترازو محک از نوعی پلاستیک خشک است که در مقابل خراش و یا کشیدگی مقاوم نبوده و دچار آسیب می شود. همچنین به دلیل انعطاف ناپذیری ممکن است شکسته شود. بنابراین می باید کاور ترازوی محک را نیز در دسته قطعات جانبی ترازوی محک که نیاز به تعویض دارند قرار داد. یکی از مهم ترین وظایفی که یک کاور در ترازو انجام می دهد جلوگیری از نفوذ آلودگی به بدنه ترازوی محک است. وجود کاور ترازو محک در مشاغلی مثل ماهی فروشی ها بسیار مفید است؛ چرا که از ورود گرد و غبار و رطوبت به آن جلوگیری می کند و قطعا آسیب پذیری قطعات ترازوی محک تا حد چشم گیری کاهش خواهد یافت و کاربر کمتر نیاز به خرید لوازم جانبی ترازوی محک پیدا می کند که با توجه به قیمت قطعات ترازوی محک این امر برای استفاده کننده بسیار حائز اهمیت خواهد بود. بنابراین کاور ترازو محک گرچه نقش زیادی در عمل توزین ندارد، اما یکی از قطعات جانبی ترازوی محک است که در افزایش طول عمر مفید و تداوم کار ترازو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

در قطعات جانبی ترازو محک قطعه ای با عنوان کیبورد قرار دارد که شامل تعداد زیادی کلید است و هرکدام از کلیدها کار مشخص شده ای را انجام می دهند. کلیدهای قرار گرفته در کیبورد مجموعه ای از کلیدهای اعداد، کلید پاک کردن، کلید تنظیم، کلید پاره سنگ، کلید ذخیره، کلید کاغذ، کلید چاپ، کلید مشتری، کلید گزارش، کلید مانده، کلید صفحه، فلش ها، حافظه ها و کلید خاموش و روشن می باشد. نکته مهمی که در خصوص کیبورد ترازوی محک وجود دارد این است که در صورت خراب شدن قابیلت تعمیر ندارد و حتما باید تعویض شود. بنابراین کیبورد را می توان یکی از قطعات جانبی ترازوی محک دانست که در صورت خرابی نیاز به خرید بی قید و شرط دارد. قیمت کیبورد ترازو محک نیز مانند سایر قطعات ترازوی محک به نسبت مدل متفاوت می باشد.

مواردی چون مبلغ، مقدار کیلوگرم، قیمت واحد و برخی موارد دیگر مانند مدل ترازو و یا عمل کالیبراسیون توسط نمایشگر نشان داده می شود. نمایشگر هم مانند سایر لوازم جانبی ترازوی محک می تواند دچار آسیب دیدگی و یا خرابی شود و نیاز به تعمیر و یا حتی تعویض داشته باشد. نمایشگر ترازو محک را می توان در دسته قطعات ترازوی محک که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند قرار داد. مجموعه ای نرم افزاری در قطعات جانبی ترازوی محک وجود دارد که شامل سی دی نرم افزار و یک کابل اتصال است و از این طریق می توان ترازو محک را به کامپیوتر وصل کرد. اتصال به کامپیوتر و تبادل اطلاعات می تواند به کار حسابداری و همچنین جمع آوری کلیه ازاطلاعات در یک سیستم کمک بسیار قابل توجهی داشته باشد. اطلاعاتی که می تواند از طریق نرم افزار ترازو محک به سیستم انتقال یابد شامل اطلاعاتی چون حافظه ترازوی محک، شماره فاکتور، وزن، تاریخ و مبلغ کل فاکتور می باشد. در صورت ایجاد اشکال در روند کار تبادل اطلاعات و یا هرگونه مشکل نرم افزای نیاز به تعمیر و یا خرید لوازم ترازوی محک ایجاد خواهد شد که قیمت خرید قطعات ترازو محک در این مورد نیز با توجه به مدل قابل تغییر می باشد.

یکی از کاربردی ترین قطعات جانبی ترازوی محک پرینتر است. که طبیعتا چاپ رسید یا فاکتور برای مشتری را انجام می دهد. از این رو، داشتن پرینتر توجه بسیاری از فروشگاه ها را جلب می کند. پرینتر ترازوی محک بسیار کم جاست، و به راحتی روی میز یا هر فضای کم جای دیگری قرار می گیرد. پرینتر ترازوی محک از قطعات ترازوی محک می باشد که در صورتی که ترازو مجهز به پرینتر داخلی نباشد، می توان آن را تهیه و به ترازو متصل کرد. برای خرید لوازم ترازوی محک توصیه می شود به نمایندگی محک مراجعه نمایید چرا که علاوه بر اینکه قیمت قطعات ترازوی محک در نمایندگی ها بسیار مناسب تر است، شما می توانید با خیالی آسوده از اصل بودن قطعات جانبی ترازوی محک خرید خود را انجام دهید.

ارسال نظر

زیرکجو :
0 0
سلام جهت خرید باطری ترازوی 35 کیلویی مزاحم شدم لطفا تماس بگیرید ممنون
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر ، برای خرید باطری ترازوی 35 کیلویی می توانید به صورت تلفنی با شماره ی 0216123 شرکت تماس حاصل نمایید تا برای تعویض باتری ترازوی دیجیتال نیرو فرستاده شود و یا باطری ترازوی دیجیتال برای شما ارسال گردد چون تعویض باتری ترازو امری آسان است و خودتان هم می توانید تعویض نمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
5 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()