0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 20 مرداد 1398 در ساعت 40 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گروه تولیدی توزین توان سنجش با نام تجاری محک در سال 1375 فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت سیستم های دیجیتال فروشگاهی آغاز نموده و امروز پس از گذشت بیش از دو دهه شرکت ترازوی محک جزو اولین های پرطرفدار در این صنعت می باشد. بسیاری از مشاغل فروشگاهی در صورت نیاز به تهیه ترازو جهت انجام فعالیت های فروشگاهی خود اولین برندی که جهت خرید ترازو در نظر می گیرند خرید ترازوی محک خواهد بود. شرکت محک از تولید کنندگان ایرانی بسیار شناخته شده و معتبر در ایران است و تولیدات این برند با تجربه در حال توسعه روز افزون می باشد. شرکت ترازوی محک طی بیش از 20 سال فعالیت خود موفق به دریافت گواهی های بسیاری از جمله علامت CE اروپا و همچنین دریافت گواهی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در سال 97 شده است. خلاقیت، یکپارچگی و مشتری مداری ار ارزش های شرکت ترازو محک بوده و هست. پیشروی در صنعت تجهیزات فروشگاهی با بهبود ارائه خدمات، ارتباطات و سود آوری هدف و خط مشی شرکت محک می باشد.

شرکت ترازوی محک با تکیه بر سرمایه های انسانی خلاق و کارآمد، همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهت تحقق حداکثر رضایت مشتریان به وسیله بکارگیری فناوری رقابت پذیر و تمرکز بر این صنعت همواره در تلاش بوده و توانسته گامی بزرگ در صنعت توزین کشور بردارد. استقلال اقتصادی، رسیدن به اهداف ملی، تأمین نیازهای داخلی با هدف افزایش رضایت مشتری و صادرات بین المللی چشم انداز و هدف شرکت محک می باشد. شرکت ترازوی محک همواره در تلاش است تا با استفاده از فناوری روز دنیا تولیدات خود را به روز کرده و محصولی به روز و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد. از ویژگی ها و امتیازات برجسته و منحصر به فرد ترازو فروشگاهی محک گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت 24 ماهه آن می باشد که نشان از کیفیت بسیار عالی و بالای ترازوی فروشگاهی محک است. ترازوی فروشگاهی محک در مدل ها و انواع مختلف از لحاظ امکانات، ظرفیت توزین و نیز دقت توزین طراحی و تولید شده است. ترازوی محک مدل 9800 ترازوی محک مدل 11000 ترازوی محک مدل 14000 ترازوی محک مدل 15000 مدل های ترازوی فروشگاهی محک را شامل می شوند که هر مدل خود دارای انواع و نمونه های مختلف است. ترازوی بارکد زن محک و ترازوی پرینتر دار محک جزو پر قابلیت ترین و مجهزترین ترازوی فروشگاهی محک هستند. ترازوی 35 کیلویی محک در مدل 15000 Plus، ترازوی 50 کیلویی محک در مدل 15000 Plus و ترازوی 70 کیلویی محک در مدل 14000 Plus از تولیدات جدید شرکت ترازوی محک می باشند. قابلیت اتصال به شبکه بی سیم (WiFi) و همچنین اتصال ترازوی محک به دستگاه کارتخوان (POS) از امکانات ویژه ترازوی فروشگاهی محک به شمار می آید. یکی دیگر از برتری های همیشگی ترازوی محک دقت بی نظیر آنها بوده است که برای بسیاری از خریداران و متقاضیان ملاک اول و آخر به شمار می رود. داشتن دقت 2 گرم برای یک ترازو فروشگاهی 35 کیلویی یا 50 کیلویی می تواند نظر بسیاری را جلب کند.

قیمت گذاری تولیدات شرکت محک با توجه به اینکه تولید داخلی بوده و بسیاری از هزینه های اضافی ترانزیت و ... را ندارد و همچنین با توجه به اقتصاد کشور بسیار متناسب و مقرون به صرفه برای مشتری ایرانی تعیین می گردد. قیمت ترازوی محک با توجه به کیفیت بسیار عالی و امتیازات برجسته آن همواره در خور توجه بوده و توانسته رضایت مشتری را از خرید ترازوی محک در بر داشته است. انواع ترازوی فروشگاهی محک از تولیدات شرکت ترازوی محک در فروشگاه محک گستر جهت تهیه و خرید موجود می باشد. فروشگاه محک گستر به عنوان نمایندگی ترازوی محک فعالیت دارد که به صورت 7 سال متوالی نمایندگی برتر محصولات محک شناخته شده و با بکارگیری مشاوران و نیروی انسانی متخصص و مجرب هموراه با ارائه خدمات آنلاین، تلفنی و حضوری جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر با هدف جلب رضایت مشتری در تلاش بوده که توانسته به این مهم دست یافته و برترین نمایندگی ترازوی محک باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()