0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 ارديبهشت 1397 در ساعت 46 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

 

از جمله وظایف نمایندگی و عاملین فروش پذیرش هرگونه تعمیر و تامین قطعه است. سایت محک گستر نیز از این قاعده مستثنی نیست و تعمیر و تامین قطعات تمامی محصولات عرضه شده در سایت که شامل ترازو و باسکول می‌شود را برعهده دارد. خدماتی که سایت محک گستر در اختیار خریداران گرامی قرار خواهد داد از پس سال‌ها تجربه می‌آید و موارد بسیاری را شامل می‌شود. تعمیر ترازو و باسکول محک شامل قطعات داخلی و بیرونی دستگاه می‌شود و می‌باید از سوی یک تعمیرکار ماهر انجام بگیرد. محک گستر چنین تعمیرکارانی را در اختیار دارد و تعمیر ترازو و باسکول را محک را از گوشه ایران خواهد پذیرفت.

باید توضیح کوتاهی درباره بروز مشکل در دستگاه‌ها ارائه داد. به این خاطر که امکان دارد ایراد به وجود آمده با یک تماس تلفنی ساده برطرف‌شدنی باشد. تصور کنید اگر ترازو یا باسکول در محل مناسبی قرار نگرفته باشد و ثبات لازم را در محل نداشته باشد، به راحتی دچار مشکل می‌شود. بنابراین دانستن شرایط درست استفاده از باسکول یا ترازو از شروط مهم استفاده از آن است تا مشکلات کوچکی از این دست پیش نیاید. تلفن‌های تماس محک گستر آماده پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات درباره ترازو یا باسکول‌های محک است و کارشناسان ما آگاهی‌های لازم را درخصوص رفع هرگونه مشکلی به شما منتقل خواهند کرد.

مواردی که سایت محک گستر تعمیر و تعویض آنها را پوشش می‌دهد و تعمیرشان را برعهده می‌گیرد شامل تعویض پاور بُرد ترازو، تعویض باطری، تعویض شارژر باطری، تعویض کیبورد، تعمیر نمایشگری که اعداد را ناقص نمایش می‌دهد یا قطع شده باشد، تعویض قاب نمایشگر، تعمیر چاپگری که کم رنگ چاپ می‌کند، تعمیر گیر کردن کاغذپیچ (رول) در پرینتر، تعمیر پرینتری که کاغذ پیچ را بیرون می‌دهد، اما چیزی چاپ نمی‌کند، تعمیر قفل کردن ترازو، تعمیر یا تعویض علمک شکسته، تعمیر نوسان در نمایش دادن وزن، تعویض سینی شکسته، تعمیر ترازویی که وزن را هر از گاهی درست نمایش نمی‌دهد و تنظیم کردن حافظه برای ترازو می‌شود. درباره تعمیر باسکول نیز مواردی مانند روشن نشدن باسکول، از کار افتادگی باطری باسکول، شارژ نگه نداشتن باطری، پرش در نمایشگر باسکول، عمل نکردن نمایشگر در نمایش دادن وزن، افزایش متراژ کابل نمایشگر در باسکول‌ متحرک یا دیواری، عمل نکردن دکمه‌های کیبورد، شکسته شدن کلگی نمایشگر، قفل کردن باسکول و شنیده شدن صدای بوق ممتد از آن جمله است.  

سایت محک گستر تمامی خدمات تعمیر و تامین قطعات ترازو و باسکول محک را در کمترین زمان و با بهترین و کمترین قیمت ممکن انجام خواهد داد تا موجبات رضایت خاطر شما خریداران گرامی هرچه بیشتر فراهم شود.

ارسال نظر

وحید اکبری :
0 0
کیبورد شمارهای ۷۸۹ودکمه خانوش وروشن دستی کار نمیکند ایا تعمیر کار سیار دارید باید چکار کنم لطفا راهنماییم کنید.
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر ، در صورتی که کیبورد ترازو و دکمه های خاموش و روشن ترازوی دیجیتال کار نمی کند . می توانید با شماره ی چهار رقمی 0216123 بخش تعمیرات ترازو تماس حاصل فرمایید . تا برای تعمیرترازوی دیجیتال شما اقدامات لازم صورت گیرد .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
7 / 10
از 3 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()