0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 30 فروردین 1399 در ساعت 19 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازو محک 15000 Plus یکی از تولیدات شرکت توزین توان سنجش یا محک است که دو نوع 35 کیلویی و 50 کیلویی به بازار روانه شده است. این شرکت در مدت سال ها فعالیت خود در زمینۀ ساخت انواع ترازوهای فروشگاهی دیجیتال توانسته جایگاه خود را در صنعت ساخت ترازوی دیجیتال در ایران تثبیت کند و امروزه می توانیم انواع ترازوی محک را با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسب آن در هر فروشگاه و تولیدی و در هر جایی از کشور مشاهده کنیم. همان طور که اشاره شد ترازو محک 15000 پلاس در دو نوع 35 کیلویی و 50 کیلویی تولید می شود و هر دوی این ترازوها، علمک دار هستند و غیر از وزن کشی متفاوت، دارای قابلیت های فراوان و یکسانی هستند. در مقایسه این مدل از ترازوی محک با انواع ترازوهای محک متوجه می شویم که بسیاری از توانایی هایی که در انواع متفاوت ترازوهای محک به کار رفته بود، به تنهایی در این ترازوی محک جمع شده است.

ابتدا بهتر است نگاهی به شکل ظاهری ترازو محک 15000 Plus داشته باشیم. در اولین نگاه به این ترازو زیبایی ظاهری و رنگ قرمز جلب نظر می کند. رنگی که کل ترازو را از بدنه تا علمک و دور نمایشگر آن دربرگرفته و زیبایی چشمگیری به آن داده است. این رنگ قرمز با رنگ سیاهی که قسمت پایینی ترازو را تشکیل داده کامل می شود. چهار پایه کوتاه مشکی هم در زیر ترازوی 15000 پلاس محک قرار گرفته که آن را کمی از سطح زمین بالاتر نگه می دارد. سینی استیل درخشنده و بدون لبۀ ضدزنگ آن هم روی بدنه قرار گرفته که می توان کالا را برای وزن کردن روی آن قرار داد. جنس بدنه و علمک این مدل از ترازوی محک از پلاستیک فشرده تشکیل شده که بسیار بادوام و مناسب صنعت توزین است. نمایشگر ترازوی محک 15000 پلاس که در بالای علمک آن قرار گرفته، از نوع LED است و می تواند تا شش رقم برای قیمت واحد و هفت رقم برای قیمت کل نشان دهد. این نمایشگر همچنین ساعت، تاریخ، و پیام تبلیغی فروشگاه را نمایش می دهد. صفحه کلید این نوع ترازو محک در پایین بدنه و جلوی سینی آن به صورت مورب و طوری قرار گرفته که کاربر کاملا به کلیدهای آن تسلط دارد. نمایشگر بر روی علمک هم در فاصله خوبی از چشمان کاربر قرار می گیرد و بدین ترتیب کار را برای او بسیار آسان می کند. چاپگر حرارتی ترازو محک 15000 Plus نیز بر روی بدنه و در سمت چپ آن قرار گرفته و کاغذ چاپ شده از آنجا بیرون می آید و در دسترس کاربر قرار می گیرد. آنچه در بررسی ویژگی های این ترازو جلب توجه می کند این نکته است که بسیاری از قابلیت هایی که از هر ترازوی دیجیتال انتظار می رود، در ترازوی محک 15000 پلاس مشاهده می کنیم. این مدل ترازوی محک در هر دو وزن خود، چه 35 کیلویی و چه 50 کیلویی، دارای قابلیت های بسیاری است که می تواند نیازهای فروشگاهی هر واحد تجاری را برطرف کند. ترازوی 35 کیلویی 15000 محک می تواند تا 35 کیلوگرم را با دقت 2 گرم و ترازوی 50 کیلویی 15000 محک نیز می تواند تا 50 کیلوگرم را با دقت و حساسیت 2 گرم وزن کند که میزان دقت بسیار خوب و قابل ملاحظه ای در این مقدار توزین است. ترازوی 15000 پلاس محک دارای قابلیت های بسیاری است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

ترازو محک 15000 Plus دارای 180 حافظه مستقیم و 6000 حافظه غیر مستقیم برای دسترسی آسان به نام و قیمت کالاها برای وزن کردن است؛ یعنی می توان به این تعداد نام و قیمت در حافظه ترازو ذخیره کرد تا در هنگام وزن کردن و فروش نیازی به وارد کردن دستی قیمت ها نباشد و سرعت کار کاربر را بالا ببرد. کلیدهای مختلفی هم که بر روی صفحه کلید قرار گرفته دسترسی کاربر را به حافظه ترازو بسیار آسان می کند. همچنین این ترازوی محک امکان اتصال به کارت خوان و صندوق پول را دارد که این قابلیت باعث می شود نیازی به وارد کردن دستی قیمت در دستگاه کارت خوان نباشد.این ویژگی هم سرعت کار را بالا می برد و هم از اشتباه در وارد کردن دستی قیمت جلوگیری می کند. قابلیت پارسنگ افزایش و کاهشی، ویژگی دیگر این ترازوی 15000 پلاس محک است و با 6 حافظه ای که در آن پیش بینی شده می توان به وزن کردن کالاهای دارای شیشه، جعبه، و یا هر ظرف خاص سرعت بخشید. اتصال به کامپیوتر برای انتقال داده ها و گزارش فروش، قابلیت دیگر این ترازوی محک است که می تواند در انبارداری و ارائه گزارش فروش و دیگر موارد مورد نیاز به کمک کاربر بیاید. این ترازو محک می تواند به چاپگر جانبی نیز متصل شود و نیاز به چاپ فاکتور و بارکد را عملی سازد. از دیگر قابلیت های این ترازوی 15000 محک قابلیت اتصال به بارکدخوان است و چاپ بارکد سطری و تجمیعی را امکان پذیر می سازد. ترازوی محک 15000 دارای رابط های PS2، RJ11، USB، و RS232 است و این رابط ها توانسته اند امکان اتصال ترازو را به بارکدخوان، کارت خوان، صندوق پول، کامپیوتر، و چاپگر جانبی فراهم کنند. توانایی شمارش جنس های هم وزن،توانایی انبارداری کالا، امکان تعریف گروه های مختلف برای اجناس، و محاسبه تخفیف و مالیات نیز از دیگر قابلیت های این ترازوی محک 15000 است. ترازوی 15000 پلاس محک قابلیت شبکه شدن از راه WIFI با دیگر ترازوهای فروشگاه را هم دارد. منبع انرژی این ترازوی 15000 پلاس محک برق 220 ولت شهری و باطری داخلی قابل شارژ است تا در نبود برق هم بتواند کار خود را انجام دهد.

ترازوی 15000 محک دارای ویژگی های بسیاری است که استفاده از آن را در هر فروشگاه و تولیدی به صرفه می کند. نخستین برتری این ترازوی محک نسبت به بسیاری ترازوهای دیگر کیفیت بالای این محصول است که قابل رقابت با محصولات مشابه خارجی است. برتری دوم قیمت ترازوی محک است که به نسبت محصولات مشابه خارجی بسیار پائین تر و مناسب تر است، و سومین برتری آن خدمات گسترده ای است که شرکت تولیدی محک به خریداران محترم ارائه می کند و این خدمات عبارتند از گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش. نمایندگی ترازوی محک با ارائه این محصول به قیمت مناسب این امکان را به خریداران محترم می دهد تا ضمن برخورداری از همۀ این خدمات، خریدی آسان داشته باشند و با توجه به امکان مشاوره با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی محک گستر، بتوانند بهترین گزینه را از بین انواع ترازوهای این فروشگاه اینترنتی انتخاب کنند و در محل زندگی یا کار خود تحویل بگیرند. سایت محک گستر با داشتن نمایندگی ترازوی محک افتخار دارد تا انواع ترازوی محک را با قیمت مناسب به خریداران محترمی که به دنبال خرید ترازوی ارزان هستند، ارائه کند. خرید اینترنتی ترازوی محک علاوه بر بی نیاز ساختن خریداران محترم از جست و جو در بازارهای شلوغ شهری، باعث می شود تا خریدار با دریافت ترازوی محک در محل کار خود، از مشاوره با کارشناسان فروش ما نیز بهره ببرد و بهترین ترازو را برای کار و فعالیت خود انتخاب و خریداری کند. ترازو محک 15000 Plus می توان در همۀ فروشگاه ها از قبیل سوپرمارکت ها، سوپرمیوه ها، رستوران ها، فروشگاه های مواد پروتئینی، بازار های روز و تره بار، و بسیاری دیگر از خدمات تولیدی و فروشگاهی استفاده کرد. پس چنانچه قصد فعالیت در یکی از این شغل ها و بسیاری خدمات دیگر را دارید، خرید ترازوی محک 35 کیلویی و 50 کیلویی 15000 گزینه های بسیار خوبی برای شما هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()