0216123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 4 اسفند 1398 در ساعت 31 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت توزین توان سنجش یکی از شرکت های مشهور و معتبر در عرصه تولید انواع ترازو فروشگاهی در ایران است. این شرکت ایرانی که به نام محک شهرت دارد، از سال 1377 شروع به کار کرده و به سبب تولید انواع ترازو محک با کیفیت و دقت بالا بسیار محبوب است. تولید ترازو در ظرفیت های متفاوت دایره استفاده کنندگان از ترازوهای محک را گسترش داده است. یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت ترازوی 50 کیلویی محک است. چیزی حدود 9 مدل از ترازو 50 کیلویی محک طراحی، تولید و روانه بازار فروش شده است که هریک دارای قابلیت های منحصر به خود می باشند و برای استفاده در کسب و کاری مشخص در نظر گرفته شده اند. از این رو توصیه ای که به همه خریداران قبل از خرید ترازوی 50 کیلویی محک می شود کسب اطلاعات درخصوص محصول مورد نظر خود می باشد. فروشگاه اینترنتی محک گستر به عنوان نمایندگی ترازوی محک در نظر دارد تا با ارائه انواع ترازو محک و معرفی عملکرد و قابلیت های هریک شما را در این امر یاری دهد. از این رو قصد داریم تا در این متن به مرور و معرفی انواع ترازوی 50 کیلویی محک بپردازیم.

همان گونه که در قسمت قبل اشاره شد حدود 9 مدل ترازو با ظرفیت 50 کیلوگرم توسط شرکت محک تولید شده است که در این بین هم ترازوی بدون علمک محک دیده می شود و هم ترازوی علمکدار محک که هرکدام مناسب استفاده در محیط های مرتبط با کارایی و ویژگی های خود می باشند. به طور مثال استفاده از ترازوی 50 کیلویی بدون علمک محک برای اماکنی چون شیرینی فروشی ها بسیار مناسب است چرا که به دلیل عدم برخورداری از علمک به راحتی می توان جعبه های شیرینی را جهت توزین روی آن قرار داد. این مورد تنها مثالی ساده برای آگاهی از اصول انتخاب و خرید ترازوی محک مناسب کسب و کار خود بود. ترازوی 50 کیلویی محک با دقتی معادل 2 گرم به توزین می پردازد که در نوع خود دقتی قابل توجه به نظر می رسد. به طور عمده جنس بدنه ترازوهای 50 کیلویی محک از نوعی پلاستیک فشرده که به ABS نیز شهرت دارد بوده و سینی آن ها از استیل ضد زنگ در نظر گرفته شده است. اندازه و ابعاد سینی انواع ترازو 50 کیلویی محک متفاوت می باشد. قابلیت ها و ویژگی های هریک از ترازوی های محک نیز با یکدیگر فرق دارند و یکی از اصلی ترین معیارهای تعیین قیمت ترازوی 50 کیلویی محک نیز سنجیدن میزان کارایی و قابلیت های آن می باشد. به طوری که هر چقدر میزان ویژگی های یک ترازو بالاتر باشد طبیعتا قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز افزایش خواهد یافت و هر چقدر این مزیت ها کمتر باشد قیمت نیز کمتر شده و شاهد یک ترازوی محک ارزان خواهیم بود. شما با مراجعه به فروشگاه اینترنتی محک گستر می توانید با انواع ترازوی 50 کیلویی محک و قابلیت های هریک آشنا شوید. قابل ذکر است که در سایت محک گستر امکان خرید اینترنتی ترازوی 50 کیلویی محک نیز با بهترین امکانات از جمله مناسب بودن قیمت ترازو محک ، برخورداری از مشاوره رایگان قبل از خرید ترازو محک، ارسال فوری و... فراهم می باشد. از طرفی به دلیل اینکه فروشگاه محک گستر نمایندگی فروش محک در تهران می باشد شما از خطر خرید محصولات فیک و تقلبی نیز در امان خواهید ماند.

ویژگی هایی که در ترازوی 50 کیلویی محک متفاوت است و می توان در برخی از آن ها شاهد بود شامل قابلیت اتصال به کامپیوتر، چاپکر، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی و سایر دستگاه های جانبی، برخورداری از چاپگر داخلی، ویژگی استفاده از بستر وای فای و شبکه شدن، قابلیت شمارش و... است. البته این مزیت ها در تمامی ترازوهای 50 کیلویی محک دیده نمی شود و در هر محصول متفاوت است. هر خریدار قبل از خرید ترازو 50 کیلویی محک به طور حتم به علاوه در نظر داشتن میزان کارایی به قیمت ترازو محک نیز اهمیت خواهد داد و چه بسی که ممکن است این موضوع اصلی ترین فاکتور انتخاب نیز باشد. اما توصیه ما به شما خریداران محترم این است که تنها به دنبال خرید یک ترازوی 50 کیلویی محک ارزان نباشید بلکه نوع جنس، کیفیت محصول، دقت و قابلیت های آن را نیز در نظر داشته باشید تا بتوانید نتیجه ای رضایتبخش از خرید خود به دست آورید.

ترازوی محک مدل MDS15000A یکی از انواع ترازوی 50 کیلویی محک است که در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید عرضه شده است. بنابراین به راحتی می تواند با کلیه محیط ها هم خوانی پیدا کرده و سلیقه های بسیاری را راضی نگه دارد. از دیگر تولیدات این شرکت ایرانی در دسته ترازوهای فروشگاهی محک با ظرفیت 50 کیلوگرم می توان به مدل هایی مانند محک مدل MDS15000BP، ترازو محک مدل MDS15000B، ترازوی 50 کیلویی محک مدل MDSBR15000AP، ترازو محک مدل MDS11000 ، ترازو محک مدل MDS15000AP، ترازو فروشگاهی محک مدل MDSBR15000BP، ترازو دیجیتال محک مدل PLUS که از پیشرفته ترین ترازوهای این دسته بندی محسوب می شوند به علاوه ترازو علمدار محک مدل MDS15000APBR اشاره داشت. همان گونه که عنوان شد تفاوت در انواع ترازوی 50 کیلویی محک در قابلیت ها ، ابعاد سینی و کارایی آن بوده به علاوه ساختار ترازو که ممکن است از نوع ترازوی 50 کیلویی علمکدار محک و یا ترازوی 50 کیلویی بدون علمک محک باشد. فروشگاه اینترنتی محک گستر به عنوان نمایندگی محک در راستای رفاه حال شما خریداران محترم اقدام به ارائه انواع ترازوی 50 کیلویی محک با قابلیت های مختلف برای کسب و کارهای گوناگون نموده است. شما می توانید با خیالی آسوده خرید اینترنتی ترازوی 50 کیلویی محک را در این سایت انجام داده و به استفاده از آن بپردازید چرا که ما قیمت ترازوی 50 کیلویی محک را بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها اعلام کرده و به علاوه آن با ارائه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش معتبر شما را از درگیر شدن با چالش های تعمیر ترازوی 50 کیلویی محک دور کرده ایم. قابل ذکر است که در صورت تمایل برای استفاده از مشاوره رایگان قبل از خرید ترازو محک می توانید با مشاورین آنلاین ما در سایت محک گستر تماس گرفته و از این امر برخوردار شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()